پسر آریایی
الهه پاکی اورابرگزید تاایرانی باعظمت بنا کند اوایرانش را ساخت وما چه کردیم ... 
نويسندگان

 

سلام دوستان حتما تاحالا این بازی رو کردید یکی از بازیهایی هست که خیلی طرفدار داره براهمین نسخه بعدی این بازی هم اومده که ازلحاظ ظاهری از نسخه اولی خیلی قشنگ تره براتون میزارم خواستید دانلودش کنید.

برای دانلود اینجا کلید کنید.

طریقه نصب واجرا

1- اتصال خودرا ازاینترنت قطع کرده وسپس اقدام به نصب بازی کنید.

2-پوشه را ازحالت فشرده خارج کرده وبازی رانصب کرده .

3-محتویات پوشه کرک رادرمحل نصب کپی کرده.

4- از سریال نامبر برای فعال کردن ورژن بازی استفاده نمایید.

[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, ] [ 12:2 ] [ همای ]

تاحالا شده يه آهنگ يا فيلم و بعد مدت ها ريختيد تو سيستمتون حالا كه ميخواين نگاه كنيد ميبينيد نرم افزار پخش موسيقيتون اون فرمت و پخش نميكنه راههاي مختلف داريد بريد سراغ نرم افزارهاي تبديل فرمت يا اينكه يه پخش كننده خوب گير بياريد كه همه فرمت هاي موسيقي رو پشتيباني كنه و ازهمه مهم تر حجم پاييني هم داشته باشه . نرم افزار km player شايد انتخاب شما باشه ...

حجم : 14.8 مگابايت

منبع : آسان دانلود

پسورد فايل زيپ: www.asandownload.com

لينك دانلود : dl.asandownload.com/SoftWare/Multimedia/Video_Player/KMPlayer.v3.0.0.1441_www.AsanDownload.com.zip

[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:16 ] [ همای ]

فایرفاکس یه مرورگر اینترنتی هست مانند اینترنت اکسپلورر . این مرورگر جوان که چند وقتی هست ساخته شده ، سر و صدای بسیار به پا کرده و کاربران بسیاری رو به سمت خودش کشیده و در حال حاضر در بعضی از کشور ها بیش از 40% کاربران رو به خودش اختصاص داده و استفاده اون بین کاربران حرفه ای در حدود 70% هست . پایه و اساس این مرورگر براساس مرورگر نت اسکیپ هست ولی انقدر کد های اون و قابلیت هاش در این مدت قوی شد که مرورگر جدید نت اسکیپ کد های خودش رو از روی فایرفاکس برداشت و مرورگر های دیگری مانند flock از کد های فایرفاکس استفاده می کنند .
سال ها بود که ماکروسافت و مرورگرش یعنی اینترنت اکسپلورر سلطان بی چون و چرای اینترنت بودند و مرورگر هایی مثل موزیلا ، نت اسکیپ ، اپرا و ... نتونسته بودند کار خاصی انجام بدند و فقط چند درصد بازار مرورگر ها رو در اختیار داشتند ، تا اینکه بنیاد موزیلا مرورگری اپن سورس رو به نام فایرفاکس ساخت و از اونجا بود که تحولاتی در این ضمینه صورت گرفت . نت اسکیپ کدهاشو بر حسب فایرفاکس نوشت ، ماکروسافت تمام تلاش خودش رو برای جلوگیری از شکست های بیشتر کرد ، بطوری که به تازگی بعد از چندین سال مرورگر جدید خودش رو داره میده بیرون و یا مرورگر اپرا که با اومدن فایرفاکس نیمی از کاربران خودش رو از دست داد و مجبور شد برای جلوگیری و شکست های بیشتر مرورگر خودش رو کاملا رایگان عرضه کند . بله ، فایرفاکس اومد و تحولی در این ضمینه انجام داد بطوری که در حال حاضر 15% کل کاربران اینترنت از فایرفاکس استفاده می کنند و این مرورگر در دیگر سیستم عامل ها هم بسیار پرطرفدار هست و کاربران متعصب اپل و مرورگرش رو تا حدودی به سمت خودش کشونده و مرورگر پیش فرض سیستم عامل های لینوکس شده .... این ها بخش کوچکی از موفقیت های بهترین محصول سال 2005 هست . در این مدت فایرفاکس بیش از 200 میلیون بار دانلود شده و یک رکورددار در این ضمینه هست و جوایز بسیار زیادی از مجلات و روزنامه های معتبر دریافت کرده

براي دانلود روي لينك زير كليك كنيد.

www.mozilla.com/en-US/products/download.html

 

[ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 10:24 ] [ همای ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ازین که به وبلاگ من اومدید تشکر میکنم.این وبلاگ تنها ارتباط من با دوست های مجازی من امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه. در پایان خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 26527
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

سلام دوستان ازین که به وبلاگم اومدید ممنون امیدوارم که لحظه های خوبی داشته باشید اگر نظری دارید خوشحال میشم بشنوم

پسرآریایی

فروش بک لینک طراحی سایت